Jan 5, 2016

Ceva Bun !

Am inceput da saptamna acesta sa manac mai "green" pentru ca de sarbatori am cam dat iama in dulciuri fripturi si muuuulte altele. Asa ca am nascocit o reteta cu ce aveam VERDE prin frigider ... si cu un plus de proteina :)
Legume saute cu ou  
  • 1 - 2 oua
  • broccoli
  • varza bruxelles 
  • ceapa ( eu am folosit rosie)
  • avocado
  • busuioc 
  • usturoi (eu am folosit granulat)
  • zeama de lamaie
Se fierb ouale. Cat timp acestea stau la racit legumele se sauteaza in putin unt cu 2 liguri de apa - nu mai mult de 5 minute - iar dupa ce oprim focul in tigaie stoarcem zeama de lamaie si adaugam usturoiul , toate dupa gust . La final oul se asezoneaza cu busuioc.

Pofta buna !
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...