Jan 8, 2016

Little Shopping Day ^^

In sfarsit vremea a devenit ceva mai acceptabila azi si am indrazint sa ma dezlipesc de caldura comfortabila de acasa si scot nasul in aerul inghetat de Ianuarie.. Hmm...si asa cum ne sta in fire  noua fetelor , nu am ajuns acasa cu mana goala... si am "ciugulit' cate ceva de prin magazine.

niste ajutoare colorate pentru studiat ( dap, se intrevede un examen la orizont! )

apa micelara ACM Sensitelial , are un miros minunat de apa de trandafiri <3
si untul de buze Bell pentru care am facut o mica obsesie in ultima vreme , este foarte hidratant ,cu aroma de capsuni  miam miam ! <3

FA CEEA CE IUBESTI <3
n-aveam de gand sa ratez un tricou cu un mesaj ca acesta... chiar daca vara e departe ( si mai e si culoarea mea preferata pe deasupra...)


ByeBye !

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...