Jan 10, 2017

FRIG !

Sii... vacanta de iarna s-a dus😌. De maine reincep serviciul asa ca papa  trezit la 10 dimineata, culcat la 1 noaptea , leneveala generala si mancat la ore fixe . 9 zile mi-au fost suficienet sa ma destind, hmm pot spune ca am devenit cam plictisita ... chiar putin nerabdatoare 😁.
Avand in vedere ca ma voi trezi la 5:30 si va mai fi si cod portocaliu de ninsoare si viscol valabil toata ziua  s-ar putea sa-mi fie pusa la incercare buna dispozitie ... totusi cred eu ca o cafea tare, fierbinte  si delicioasa ma va face sa trec mai usor prin toate .
Noapte buna !

ps: aveti grija maine !

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...