May 11, 2017

GO! READY FOR SUMMER - PLAFAR BEAUTY EDITION-


A trecut ceva timp de cand nu am mai postat ... si iata ca vara bate la usa 😊.
Am facut  ieri cateva  achizitii pentru a umple golurile pe care le aveam in sertarul meu cu produse de ingrijire, dar si cate ceva special pentru vremea calda ( ce va sa vina ... deoarece azi rece 😰! ).  Am pus in cosul de cumapraturi 4 masti de fata 3 dintre ele pentru ten gras ,contolul sebumului si eliminarea punctelor, deoarece vara productia de sebum creste si de aici tot felul de probleme si o masca racoritoare pentru tenul obosit... atat de necesara mie dupa turele luuungi de nopate .
Masca de par de la Apivita pentru par subtire e preferata mea de ceva timp, reduce considerabil firele rupte la periaj , iar unul dintre produsele mele favorite  pentru o piele frumoasa si radianta pe timp de vara - uleiul pentru bebelusi πŸ‘ΆπŸ˜‹. 
---


Lisa cu produsele de mai sus:
  • Nivea Baby caring Oil 
  • Retetele Bunicii Agafia-Masca revigoranta cu efect instant
  • Retetele Bunicii Agafia -Masca purificatoare cu argila si gurdon de mesteacan 
  • Herbagen -Masca neagra cu carbune
  • Apivita -Masca profund exfolianta cu masline
  • Apivita -Gel de curatare cu propolis si citrice
  • Apivita - Masca tonica pentru par subtire cu rozmarin si miere 
Kisses ❤

---
Summer is close and i've made some beauty purchases for the hot weather ahead .
I put in my shopping basket 4 organic face masks , 3 of them address to different problems of the oily skin-type which you know ,acts crazy in the summer heat ;  and also my very first black mask (it feels like halloween when i have it onπŸ‘Ή) and a different one with mint for tired skin, so useful to me after those long night shifts.
I also got my favorite hair mask from Apivita  , which is for thinning hair, and the body skin Nivea Baby oil which is sooo good for a beautiful and glowing summer skin πŸ‘ΆπŸ˜Š.

2 comments:

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...