Feb 28, 2016

COLOREAZA !- GREDINA DE VIS

Cu o sapamana in urma , asteptam pe cineva pe o starda anume din frumosul Trag al Buzaului. Cum asteptarea a fost desul de lunga iar chiar  lanaga mine se afla un chiosc de ziare, am aruncat si  eu o privire. Din prma mi-a sarit in ochi coperta frumos decorata a acestei cartulii.





Aaaa! spre surprinderea mea am realizat  ca e o carte de colorat, destinata in special adultilor.
Mi-am adus aminte ca am auzit despre aparitia lor pe piata romaneasca la stiri , iar cum eu ma dau in vant intotdeauna  dupa colorat si mizgalit , am scos 15 lei si bang!!! am cumparat-o (porabil si pliciseala mea de moment a cotribuit la aceasta achizitie)







No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...