Jul 15, 2016

HELLO BUNNIES!

In sfarsit , avem primele animalute de curte la casa de la tara...doi iepurasi dragalasi ♥! Imi doream de mult sa am iepuri  si planuiam sa cumpar o pereche luna aceasta, dar verii mei mi-au facut o surpriza si mi-au adus aceasta pereche de iepuri rasa urias belgian ♥...haha!! uriasi inca nu sunt pentru ca au doar 3 luni  dar sunt curioasa cat vor creste . Sunt surprinzator de blanzi  si deloc speriosi, ceea ce ma bucura nespus  pentru ca pot sa-i smotocesc ^^

Acesta este adapostul lor provizoriu pe care eu si matusa mea l-am ridicat ...hmm... in vreo 10 minute  (bring in the Guiness Book !)


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...