Feb 2, 2017

#2 A GOOD DAY

 Mi-am inceput ziua notandu-mi lucrurile pe care trebuie musai sa le bifez pe ziua de azi . Sunt o persoana uituca si distrata, ma abat usor de la lucrurile importante , iar listele sunt "life saver" in cazul meu 😙.
Me and my yellow hat !
Am fugit iar catre zona rurala pentru putin aer curat, si am inghetat bine in cele 2 ore si ceva petrecute in natura. E prima mea iesire cu noul obiectiv si eram super nerebdatoare sa vad fotografiile .
M-am bucurat sa observ in jurul meu primele semne de primavara si am si inceput sa visez la lalele si pomi infloriti 😍 (ahem! defapt tocmai am finalizat o comanda de bulbi mai devreme).
 Verdeeee!!!! 
Si picioarele mele erau pur si simplu sloi!
Mama si fiul (Toby si Iepuras ).
Ma bucur ca i-am gasit bine Iepuras avea o rana pe spate , care acum e vindecata aproape complet , iar Toby ha! grasan ca de obicei .
 Trebuia sa se dea putin in spectacol 😸!
 "Insirational quotes" se cheama aplicatia , numai buna de dschis in momentul acela al zilei cand te simit putin bosumfalt hihi 😁.

Dap, a fost zi buna si ma bucur ca sunt in varful patului la caldura , cu laptopul in brate (ca si multi dintre cei care poate trec pe aici) , am avut o zi draguta azi, imi doresc sa am o zi draguta si maine la job 🙆.
Nopate buna!


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...