Nov 2, 2017

3 THINGS #3




#1  Sunt doua casute de metal  pe care le-am tinut agatate pe o sfoara afara toata vara alaturi de mai multe ghivece agatatoare, acum ca am coborat ghivecele pentru a le baga in imterior , mi s-a parut ca acestea 2 vor da foarte dragut e marginea ferestrei pana la primavara .
#2  Iepurasii sunt de fapt veioze , sau mai degraba lampi de veghe si cumva mi-au amintit de jucariile de plastic pe care le aveam cand eram mica . Le-am achizitionat de pe Bonami.
#3  Splendida orhidee primita in dar de mama mea , as pune cate o orhidee in fiecare camera deoarece lumineaza orice coltisor in care le-ai pune !


 Kisses 💋 !

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ❤

SPRING BEAUTY SUPPLY

I got my beauty supplies for this spring , some make-up from Essence, the Bourjois Heathy Mix which i am very curious about, and fo...